ခ်စ္သူတုိ႔ဆုံရာေျမတြင္အခ်စ္အေမးအေျဖက႑ႏွင့္ အခ်စ္ရင္ဖြင့္သံမ်ားက႑တြင္ မိမိတုိ႔၏အခ်စ္ရင္ဖြင့္သံမ်ားႏွင့္အခ်စ္ေမးခြန္းမ်ားေဖာ္ျပေပးေစလုိက loversoneyarblogspot@gmail.com သုိ႔လိပ္မူ၍ရင္ဖြင့္သံမ်ားလြတ္လပ္စြာေပးပုိ႔ႏုိင္ပါသည္။ အေမးအေျဖက႑အတြက္ တစ္ပတ္အတြင္းအေျဖကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။ အားလုံးကုိခ်စ္ခင္ေလးစားလွ်က္......


Friday, September 6, 2013

တိတ္တခုိးအသည္းကြဲျခင္း

ဒီေန ့ကၽြန္ေတာ္အိမ္ၿပန္ေရာက္ပါၿပီ။အမိၿမန္မာၿပည္မွာ ၇ွိေနတဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ရဲ ့ အိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္ၿပန္ေရာက္ခဲ ့ၿပီ။ အေ၀းမွာမအားလပ္ႏိုင္ေအာင္ အလုပ္ေတြမ်ားေနတဲ ့ၾကားက တခါတရံသူမေလး ကို လြမ္းေနမိပါတယ္။
ၿပန္လာဖို့ရက္ေတြနီးလာေလေလ သူမေလးကိုလြမ္းမိတဲ ့စိတ္က ပိုကဲလာေလေလနဲ ့ေပါ ့ဗ်ာ။ ေလယာဥ္ကြင္းမွာၾကိဳေနၾကမယ္  ့မိသားစု၀င္ေတြထဲမွာ သူမေလးမ်ားပါလာ၇င္ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲလို ့ မၿဖစ္ႏိုင္မွန္းသိသိနဲ ့ေတြးေနမိၿပန္ပါတယ္။



အခုကၽြန္ေတာ္ အိမ္ၿပန္ေရာက္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ ့မသြားခင္လြန္ခဲ ့တဲ ့ ငါးႏွစ္က အတိုင္းဆို ဒီလို အခ်ိန္ေတြဟာ သူမေလးရဲ ့ အိမ္ၿပန္ခ်ိန္ေတြေပါ့။ အခုေတာ ့ သူမ ဘယ္အခ်ိန္သြားတယ္ ၿပန္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင္ ့ၾကည ့္ရအုန္းမွာပါ။လြန္ခဲ ့တဲ ့ ငါးႏွစ္က ေက်ာင္းသူေကာင္မေလးဟာ အခုဆို ဘာေတြမ်ားလုပ္ေနပါ ့မလဲ အိမ္ေရွ့က ခုန္တန္းေလးမွာ ထိုင္ၿပီး သူမအေၾကာင္းေတြေတြးေနမိပါတယ္။ ထိုေန ့က မိုးသာခ်ဳပ္သြားေရာသူမ ကေတာ ့ကၽြန္ေတာ ့အိမ္ေရွ ့က ၿဖတ္မေလွ်ာက္ခဲ ့ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္နဲ့ သူမ က တလမ္းတည္းေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ က လမ္းထိပ္ဘက္မွာရွိတာမို ့ တဘက္ပိတ္လမ္းၿဖစ္တဲ့ အတြက္ သူမဘယ္သြားသြား ကၽြန္ေတာ ္ ့အိမ္ေရွ ့ကၿဖတ္သြားရပါတယ္။ သူမက ကၽြန္ေတာ္ ့ထက္8 ႏွစ္ေလာက္ေတာ ့ ငယ္မယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ BE ဘြဲ ့ရတဲ ့ႏွစ္မွာ သူမက 8 တန္းေက်ာင္းသူပဲရွိေသးရဲ့။ ငယ္ငယ္တည္းက ဆံပင္တိုတုိေဖာင္းေဖာင္းေလး တရမ္းရမ္းနဲ ့ မ်က္လံုးၿပာလဲ ့လဲ ့ၿဖဴၿဖဴေသးေသးခ်စ္စရာကေလးေလး အၿဖစ္ ခ်စ္စႏိုး သတိထားေနမိခဲ ့ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သူမကို မရိုးမသားစိတ္၀င္စားမိတဲ့ အခ်ိန္က သူမ 8 တန္းေက်ာင္းသူပဲ ၇ွိပါေသးတယ္။ ဆယ္ေက်ာ္သက္ လို ့ေၿပာလို ့ရတဲ ့ အဲဒီအရြယ္မွာသူမ က တၿခားေကာင္မေလးေတြလို လွခ်င္စိတ္မ၇ွိေသးတာ သိသာတယ္ဗ်။ ဟိုတုန္းကလိုပဲ ကေလးေလးပံုစံနဲ့ ေၿပးဟယ္လႊားဟယ္ေဆာ ့ေနတုန္းပါ။

 အဲဒီေန ့ ညေနခင္းက ကၽြန္ေတာ္ အင္တာဗ်ဳးေၿဖၿပီးၿပန္လာတယ္။သူမက ကၽြန္ေတာ ့အိမ္ေရွ ့မွာ ကၽြန္ေတာ္တို ့အိမ္ေဘးက ခ်ာတိတ္ေလးနဲ ့ အတူ ၾကက္ေတာင္ရိုက္ေနေလ၇ဲ့။ ဒူးအတိ ေဘာင္းဘီ အက်ပ္ေလးနဲ ့ လက္ၿပတ္T SHIRT ေလးကိုတြဲ၀တ္ထားပါတယ္။ ရုတ္တရက္ ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိပါဘူးဘယ္ကေကာင္မေလးအမိုက္စားေလးလဲ ့လို ငမ္းေနမိပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ ့နားကို ၾကက္ေတာင္က်လာေတာ့သူမ ကလည္း ေကာက္ဖို ့ လွည္ ့အၾကည္ ့မွာ သူမနဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ 2 ေပ အကြာေလာက္ပဲ ၇ွိေတာ့တဲ ့အခ်ိန္က်မွ သူမ မွန္း ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိသြားပါတယ္။ သူမက လန္ ့သြားတဲ ့ပံုစံနဲ ့မ်က္လံုးေလးၿပဴးၿပီး ရယ္ၿပပါတယ္။ အဲဒီပံုစံေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္ ႏွလံုးသားတည္ ့တည္ ့ကိုထိေတာ ့တာပါပဲ။  အဲဒီအခ်ိန္က စၿပီး သူမေလး အေပၚခ်စ္စိတ္ေတြ၀င္လာခဲ ့တယ္ဆိုပါေတာ ့။ အိမ္မက္ေတြဘာေတြေတာင္မက္လုိ ့ေပါ ့ဗ်ာ။
သူမ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္အခ်ိန္ေတြကိုကၽြန္ေတာ္ ေစာင္ ့ၾကည္ ့ေနမိၿပန္ပါတယ္။ တခါတရန္ အိမ္ေဘးက ခ်ာတိတ္ဆီကေန သူမ အေၾကာင္းေတြအစ္ေအာက္ေမးၾကည္ ့မိတယ္။  ခ်ာတိတ္နဲ ့သူမကိုကၽြန္ေတာ္က စ သလိုလိုေၿပာၿပီး အေၿခေနတီးေခါက္မိေတာ ့ခ်ာတိတ္က

“ေနပါ ကိုၾကီးရာသူ ့စကားၾကီးစကားၾကယ္ကိုေၾကာက္လြန္းလို ့ လြတ္ေအာင္ေနပါရေစ “

“ဘာလုိ ့လဲကြေကာင္မေလးက မင္းနဲ ့လိုက္ပါတယ္ ခ်စ္စရာေလးပါ”

“ေခ်ာတာကိုသိပါတယ္ သူက ဒီအခ်ိန္သူ ့ကိုလုိက္တဲ ့သူက သူ ့ကိုဖ်က္ဆီးတဲ ့သူတဲ ့ ေႏွာက္ယွက္တဲ ့သူတဲ့ စကားလံုးက လူနဲ ့မလိုက္ဘူး အၿမင္ကပ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ ့ သူငယ္ခ်င္းရင္းမို ့လားမသိဘူးHeart မထိဘူး ဗ်ာ”

ခ်ာတိတ္ေလးရဲ့စကားေတြၾကားၿပီးေတာ ့ကၽြန္ေတာ္ၾကိတ္ေပ်ာ္ခဲ ့ရတယ္။

ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ရခဲ ့ၿပီ။ သို့ေသာ္ သူမ ေက်ာင္းသြားခ်ိန္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ရံုးသြားမယ္ ့အခ်ိန္နဲ ့သိပ္မကြာပါဘူး။ တခါတေလသူမတို ့အေနာက္နားကေန ကပ္လိုက္သြားမိၿပီး သူမတို ့ေၿပာတာေတြ နားစြင္ ့မိပါတယ္။ သူမကစာၾကမ္းပိုးေလးလည္းၿဖစ္ၿပန္ပါတယ္။ ဆရာမအေၾကာင္း ေက်ာင္းစာအေၾကာင္းကလြဲလုိ ့ အေထြအထူးေၿပာတာမၾကားဖူးပါဘူး။ ရင္ဖုန္းအၿဖဴ ခပ္ပြပြနဲ ့ေက်ာင္းစိမ္းလံုခ်ည္ အနည္းငယ္ ေဆြေဆာင္းေအာင္၀တ္ကာေက်ာပိုးအိတ္ အၾကီးၾကီးလြယ္ၿပီး ထီးအရွည္ကိုလက္တဘက္က ကိုင္ကာ ေၿမၿပင္မွာ ေထာက္ေထာက္ၿပီးေဆာ ့ကစားရင္းေက်ာင္းသြားတဲ ့သူမဟာ ကၽြန္ေတာ ့မ်က္လံုးထဲမွာေတာ ့ အေတာ္ကေလးခ်စ္စဖြယ္ၿဖစ္ေနခဲ့ပါတယ္။

ညေနသံုးနာ၇ီ ေက်ာင္းဆင္းေသာ္လညး္ က်ဴ၇ွင္ဆက္တက္တဲ့သူမဟာ ကၽြန္ေတာ္ရံုးမွၿပန္ေရာက္ၿပီး ေရခ်ိဳးၿပီး စ ေလာက္ ေၿခာက္နာ၇ီခြဲ ေက်ာ္ေက်ာ္လာက္မွာမွ ၿပန္လာတတ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ခ်ိန္က လြဲလို ့သူမကို အၿပင္မွာ ေတြ ့ရခဲပါတယ္။ အေတာ္ ့ကို တခါတရန္မွသာ ကၽြန္ေတာ္ ့တို ့ေဘးအိမ္က သူရဆိုတဲ ့ခ်ာတိတ္ဆီကို လာလည္တတ္ပါတယ္။တနဂၤေႏြေန ့မ်ိဳးေတြၿဖစ္ေနတတ္ေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္အားလပ္ရက္မ်ိဳး နဲ ့တိုက္ဆိုင္ေနတတ္တာမို့ သူလာတာကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ ့ရပါတယ္။ တခါတရန္ သူရ နဲ ့အၿပန္အလွန္ရန္ၿဖစ္ေနတဲ ့သူမ အသံကိုပါၾကားရတတ္ပါတယ္။ ထိုအခါမ်ိဳးမွာ ကၽြန္ေတာ္ တကိုယ္တည္းၿပံုးေနမိပါတယ္။ 

အဲဒီႏွစ္ကသၾကၤန္မွာေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့အတြက္ မေမ ့ႏိုင္တဲ ့ အမွတ္တရ တခု ရခဲ ့ပါတယ္။ သၾကၤန္လည္ရမွာကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မပါေတာ ့အိ္မ္မွာပဲ စာအုပ္ေတြ လွိမ္ ့ဖတ္ေနမိပါတယ္။ မနက္တုန္းက သူရစက္ဘီးတစ္စင္းနဲ ့ထြက္သြားတာ ေတြ ့လိုက္ေတာ ့သူမေလးေရာ ဘာမ်ားလုပ္ေနမွာလဲလုိ ့ေတြးမိခဲ့ပါေသးတယ္။ ေန ့လည္ဘက္ အခန္းထဲမွာ စာအုပ္ဖတ္ေနတုန္း ၿခံေရွ ့က ေန
  “အန္တီေရ အန္တီေရ” ဆိုတဲ ့အသံေလးၾကားေတာ ့ သူမ အသံမ်ားလားဆိုၿပီးကုတင္ေပၚကေန ၀ုန္းကနဲ ထ မိပါတယ္ ။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ မွာ ကၽြန္ေတာ္ ့ညီမ က  ၿခံတံခါးဖြင္ ့ေပးေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေ၇ွ ့ခန္းထဲေရာက္ေတာ့ သူမ က ဖိနပ္ခၽြတ္ေနရာေလးမွာ ၇ပ္ေနပါတယ္။ ညီမေလးက သူမလာပို ့တဲ ့မုန္ ့လံုးေရေပၚေတြကိုလွယ္ဖို ့မီးဖိုခန္းကိုသြားရင္း ထြက္လာတဲ ့ကၽြန္ေတာ ့ကို ဇေ၀ဇ၀ါၾကည္ ့သြားပါတယ္။ သူမကလည္းကၽြန္ေတာ ့ကို မ်က္လံုးၿပဴးေလးနဲ ့ ၾကည္ ့ေနပါတယ္။ ညီမေတာ္ကၿပန္ထြက္လာၿပီး သူ ့ကိုပန္းကန္ၿပန္ေပးရင္း

“သံသာ ဒီႏွစ္ကိုးတန္းတက္ရမွာလား” လို ့ေမးေတာ ့

“ဟုတ္ မမ“ လို ့ၿပန္ေၿဖပါတယ္။ သူမက ကၽြန္ေတာ ့ညီမထက္ ငါးႏွစ္ငယ္ေနခဲ ့တာကိုးး
ညီမေတာ္ ေမးသမွ်ကိုရိုရိုေသေသပံုစံေလးနဲ ့ၿပန္ေၿဖေနတဲ ့သူမကို ကၽြန္ေတာ္ၿပံဳးၿပီး ေငးေနမိတယ္။

ကၽြန္ေတာ့ညီမကို ႏုတ္ဆက္ၿပီးထြက္သြားတဲ ့သူမ ကို ကၽြန္ေတာ္ေရေလာင္းခ်င္စိတ္က တားမရဆီးမရၿဖစ္ခဲ့ၿပီ။ ၿခံတံခါး သံခ်ိတ္ကို သူမဖြင္ ့ေနတဲ ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေသာက္ေရပုလင္းထဲကေရကိုေရခြက္ထဲေလာင္းထည္ ့ၿပီး သူမဆီကို အေၿပးလႊားလာခဲ ့ပါေတာ ့တယ္။ သူမက ၿခံၿပင္ေရာက္ေနခဲ့ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ေၿပးဆင္းလာတာကို သူမေတြ ့ေနေပမယ္ ့ကၽြန္ေတာ္ေရေလာင္းမွာကို လံုး၀ေတြးမထားတဲ့သူမ က ေအးေအးေဆးေဆးပဲၿခံတံခါးကိုေတာင္ၿပန္ပိတ္ေနခဲ ့တယ္။ ၿခံတခါးပိတ္ၿပီး  ၿပန္လွည္ ့သြားတဲ ့သူမကို ကၽြန္ေတာ္က ၿခံတခါးတြန္းဖြင့္ကာ ေရေလာင္းေတာ ့ သူမ အလန္ ့တၾကားၿဖစ္ကာ ကၽြန္ေတာ္ ့ကို ၿပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလးနဲ ့ ေမာ့ၾကည္ ့ပါတယ္။ အံၾသရိပ္ေတြ စြန္းထင္းေနတဲ ့သူ ့မ်က္၀န္း ေလးမွာ ၾကည္လင္ၿဖဴစင္ေနေလရဲ့။ ေလာင္းၿပီးမွ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကို ့ဖာသာကိုရွက္သြားမိပါတယ္။ ေဟးလား၀ါးလားေနတတ္တဲ ့လူမ်ိဳး မဟုတ္တဲ ့အၿပင္ ခပ္တည္တည္ေတာင္ ေနမိတဲ ့သူမ်ိဳးဆိုေတာ ့ သူမကိုေရေလာင္းမိတဲ့ အၿဖစ္ဟာ အားလံုးအတြက္ အထူးအဆန္းၿဖစ္ေနမွာပါ။ ပထမဆံုးေတြ ့လိုက္ရတာက သူမရဲ ့ အံ ့ၾသေနတဲ့မ်က္၀န္း ေနာက္ အိမ္ေပၚလွမ္းတက္လိုက္ေတာ ့ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ကို အံ့ၾသၿပီး ေငးေနတဲ ့ ညီမေလးကိုေတြ ့လိုက္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွက္ကန္းကန္းနဲ ့
“ကေလးမ ကေရမဆိုေသးလို ့” ဆိုၿပီး ေၿဖရွငး္သလိုေၿပာလိုက္မိတယ္။
ညီမေတာ္က
“ကိုကိုကလည္းကေလးကို သူ ့မွာ ေရဆိုမွာဆိုးလို ့ ေရမပက္တဲ ့ေန ့လည္ခင္းမွ လိုက္ေ၀တာကို” လို ့ေၿပာၿပီးကၽြန္ေတာ္ကို  မသိမသာအကဲခတ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္းသူ ့လက္ထဲက မုန္ ့လံုးကို တစ္လံုးႏွိဳက္စားၿပီး အခန္းထဲၿပန္၀င္ခဲ ့မိေတာ ့တယ္။ အဲဒါကအက်ေန ့ပါ။

အၾကတ္ေန ့တေန့လံုး သူမေလးကို  လံုး၀ မေတြ ့ရပါဘူး ေရလည္းထြက္ကစားတာမေတြ ့ရပါဘူး ။ အတက္ေန ့ေရာက္ေတာ ့ သူရ ကို သူ ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့အတူ သူတို  ့အိမ္ေရွ ့မွာ ပုန္းေတြ ပလံုးေတြခ် ၿပီး ေရပက္ေနတာေတြ့တယ္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ အိမ္ေရွ ့တံတားထြက္ၿပီး လမ္းသြားလမ္းလာၾကည ့္သလိုနဲ ့သူမတို ့အိမ္ကိုေမွ်ာ္ၾကည္ ့မိေသးတယ္။ ၿခံေရွ ့က ခုန္တန္းေလးမွာ ထိုင္ရင္း သူရတို ့ ေရကစားတာကို ေငးရင္းနားစြင္ ့မိတယ္။ အဖြဲ ့ထဲက ခ်ာတိတ္တစ္ေယာက္က

“သံသာတို့အိမ္သြားရေအာင္ ေရသြားေလာင္းမယ္ေလ “ လို ့ စ ေၿပာေတာ ့ကၽြန္ေတာ္ ့နား 2 ဘက္အစြမ္းကုန္စြင့္ေနမိေတာ ့တာေပါ ့ သူရ က

“ဘုရားအမေက်ာင္းအမက ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသြားေနတယ္ ညေနမွၿပန္ေရာက္မွာ ညေနက်ရင္ အိုးမည္းသုတ္မလို့ ဒင္းကို ဟိုေန ့က ငါ ့ကို မုန္ ့လံုးေရေပၚထဲကို ငရုတ္သီးထည္ ့ပီးလုပ္ၾကံထားလို ့လက္စားေခ်ရမယ္”

မွဳန္ေတေတနဲ ့သူရေၿပာေနတာကို နားေထာင္ပီး ညေနေစာင္းမွ ပဲ အိမ္ေ၇ွ ့မွေစာင့္ၾကည္ ့ေတာ ့မည္ ဆံုးၿဖတ္ကာ အိမ္ထဲ၀င္ခဲ ့ပါေတာ ့တယ္။

ညေနေစာင္းေ၇ာက္ေတာ့ အတက္ေန ့ထံုးဆံအတိုင္း ေန၀င္သည္ ့တိုင္ ေရပက္ေကာင္းတုန္း။ စကဒ္ရွည္ေလး၀တ္ထားတဲ ့သူမေလးက  ့ သူမ အဖြား အေမတို ့နဲ ့အတူ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကၿပန္လာပါေတာ့တယ္။ သူရက ကၽြန္ေတာ ့ထြက္ထိုင္ေနတဲ ့ ခုန္တန္းနားမွာ သူမ အလာကိုေစာင္ ့ေနပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္တို ့အိမ္ေရွ ့ သူမမေရာက္ခင္ကတည္းက သူ၇က

“သံသာေရ နင့္တို ့အိမ္ကို ငၿဖိဳးက မုန္ ့ေတြလာပို ့ထားတယ္ ငါ နင္မရွိလို ့သိမ္းထားေပးတယ္ ၀င္ယူအုန္းေနာ္”

သူမက လူလည္မေလးပါသူရညာေနမွန္းသိေတာ ့ သူမ အေမလက္ကိုဆြဲကာ

“စားပစ္လိုက္ေတာ့ ငါ ဥပုသ္ယူထားတယ္ “ လုိ ့စပ္ၿဖဲၿဖဲနဲ ့ ငါသိပါတယ္ဆိုတဲ ့အၿပံဳးမ်ိဳးေပါ ့ဗ်ာ ၿပံဳးရင္းဆိုေလရဲ ့။

သူရကလည္း သူ ့အေမေတြ အဖြားေတြနဲ့ပါ ရင္းႏွီးၾကြမ္း၀င္ပီးသားဆိုေတာ ့ ေၾကာက္မေနပါဘူး။ သူမလက္ကို အတင္းဆြဲပီး ဇြတ္ေခၚေတာ့တယ္။ သူမေလးကလည္း ရုန္းရင္းကန္ရင္းနဲ ့ခုန္တန္းေဘးမွာ မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ရင္ခြင္ထဲကိုအင္ ့ကနဲ ေ၇ာက္လာပါေတာ ့တယ္။ သူမကေတာ ့ သူရလက္ကလြတ္ေရးသားအာရံုစိုက္ေနသူမို ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကိုကြယ္ၿပီး သူရကိုပုန္းေနေတာ ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ့မွာသာ ရင္ေတြ တဒိန္းဒိန္းခုန္ေပါ့။ သူမကေတာ ့ သူရကို ေအာ္ဟစ္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ကေန သူ ့အိမ္ဘက္ကို ေၿပးဖို ့ေခ်ာင္းေနပါေတာ့တယ္။ သူရကလည္း အေနတည္တဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ့ကို နည္းနည္း၇ွိန္ေနေတာ ့ လိုက္မဆြဲရဲ ဘူး။ သူရအေမကိုေအာ္ဟစ္တိုင္ေတာ ့ သူရအေမက ပါ ထြက္လာၿပီး သူရကို ဆူပါေတာ ့တယ္။ သူမေလးကိုလညး္

“သံသာ ေၿဖးေၿဖးသာသြားသမီး သူ လုပ္ၾကည္ ့ ေဆာ္ပေလာ္တီးပစ္မယ္” လို ့အာမေတြခံေတာ ့မွ ကၽြန္ေတာ္ ့ေနာက္ကေနတရွိန္ထိုးေၿပးပါေတာ ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ့မွာသာ ၇င္ေတြပရမ္းပတာ ခုန္ၿပီးက်န္ေနရစ္ေတာ ့တယ္။သူမနဲ ့ပတ္သတ္လုိ ့ အနီးကပ္ မွတ္မွတ္၇ရ အၿဖစ္က အဲဒီေလာက္ပါပဲ။

ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္မသြားခင္အထိ သူမေက်ာင္းသြားေက်ာင္းၿပန္ခ်ိန္ေတြေလာက္ပဲေတြ ့ေနရပါေတာ ့တယ္။ သူမက ဆယ္တုန္းကို3 D နဲ ့ေအာင္ခဲ ့ပါတယ္။
သူမ ဒုတိယႏွစ္တက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း အမိၿမန္မာၿပည္ကေန ထြက္လာခဲ ့ရပါေတာ ့တယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီးကတည္းကသူမေလးဟာ ဆံပင္၇ွည္ေလး စ ထားတာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ ့ရပါတယ္။ ပိုၿပီးလညး္ လွလာသလို သူရနဲ ့လည္းအရင္လို ေရာေရာေထြးေထြးေနတာ သိပ္မေတြ ့ရေတာ ့ပါဘူး။ သူရက စစ္ေဆး တက္လို ့ အိမ္မွာ ေနခြင့္မ၇ွိေတာ ့တာေၾကာင္ ့လည္းပါမယ္ထင္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္သြားမယ့္ေန ့က ကားေပၚအထုပ္ေတြတင္ေနတဲ ့အခ်ိန္ စာအုပ္တခ်ိဳ ့ကို ေပြ ့ပိုက္ၿပီး သူမၿပန္လာပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ကားေဘးက အၿဖတ္မွာ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ၾကည္ ့ေနမွန္းသိလို ့ သူမကလည္း ၿပန္ၾကည့္ၿပီး သန္ ့စင္ေသာအၿပံဳးတပြင္ ့နဲ ့ၿပံဳးၿပပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ က
“သြားအုန္းမယ္ၿပန္လာခဲ ့မယ္” လို ့ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ ကၽြန္ေတာ္ ့စကားကို သူမ က ၾကားခဲ ့ရဲ ့လားေတာင္မသိပဲဇေ၀ဇ၀ါၿပံဳးသြားေတာ ့တယ္။

အခုကၽြန္ေတာ္ၿပန္ေ၇ာက္ပါၿပီသူမကို မေတြ ့ရေသးပါဘူး။ ဘယ္လိုစကားမ်ိဳးနဲ ့ ဘယ္သူ ့ကို စ ေမးရမလဲဆိုတာလည္း မသိပါဘူး။တညေနလံုးထိုင္ေစာင္ ့ေနတာေတာင္မွ သူမရဲ ့ အရိပ္ကို မၿမင္ရပါဘူး။ ေနာက္တေန ့ မနက္မိုးလင္းေတာ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ဖို ့ ထြက္လာရင္းနဲ ့ မွ ဟုတ္သားပဲ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္ရင္းတေယာက္ေယာက္ကို စကား ဆက္စပ္ၿပီးေမးလို ့ရသားပဲ။ ကိုယ္ ့အေတြးနဲ ့ကိုယ္ ေက်နပ္သြားပါေတာ့တယ္။

လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကၽြန္ေတာ္ေ၇ာက္ၿပီးမၾကာခင္မွာ လူတစ္ေယာက္၀င္လာပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ့ကို ၿပံဳးၿပီေနတဲ ့သူ ့ကိုၿမင္ဖူးသလိုလိုေပမယ္ ့ ကၽြန္ေတာ္ဇေ၀ဇ၀ါၿဖစ္ေနခဲ ့ပါတယ္။

“ကိုၾကီးၿပန္ေ၇ာက္ေနတာလား” လို ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ကို ႏုတ္ဆက္ေတာ ့မွ သူရ ကို မွတ္မိပါေတာ ့တယ္။သူရနဲ ့ေတြ ့ရတာ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္သြားခဲ ့ပါတယ္။ သူရ ခြင္ ့ခဏၿပန္ေနတာ ဘာညာနဲ့ သူ ့အေၾကာင္းေၿပာတာေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မ၀င္စားေပမယ္ ့၀င္စားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီးသူမအေၾကာင္းေမးဖို ့ အရွိန္ယူေနပါတယ္။

“မင္းသူငယ္ခ်င္းဟိုေကာင္မေလးေ၇ာ ဘာေတြလုပ္ေနလဲ ေက်ာင္းၿပီးၿပီလား” လို ့ကၽြန္ေတာ္ ့အေမးကို သူရက
ၿပံဳးကာ“သူ master ဆက္တက္ေနတယ္  part time လည္း ၀င္ေပးေနတယ္”လို ့ေၿဖပါတယ္။ သူရရဲ ့ေၿဖသံေတြ အၿပံဳးေတြ ကို ကၽြန္ေတာ္ မသကၤာပါဘူး။ ေၿမြေၿမြခ်င္းေၿခၿမင္ေနသလိုပဲ။သူရကို စ သလို ေနာက္သလိုနဲ ့

“မင္းေ၇ာမစြန္ေသးဘူးလား” လို ့ေမးေတာ ့

“ကိုၾကီးရာေအးေဆးေပါ ့ လာမယ္ၾကာမယ္ ကၽြန္ေတာ္ကထားပါေတာ ့ ကိုၾကီးကေရာ”

“ငါ လည္းအခုမွ အခ်စ္နဲ ့ေတြ ့မလို ့ အားေမြးတုန္းကြ” လို ့ ရာဇသံေပးခဲ ့ပါတယ္။

သူရကေတာ ့သေဘာေပါက္မေပါက္မသိေပမယ္ ့ရယ္ေနခဲ ့ပါတယ္။ ခဏေနေတာ ့ သူရမ်က္လံုးေတြ လက္ကနဲ ၿဖစ္ၿပီး ၿပံဳးသြားတာနဲ့သူရမ်က္လံုးသြားရာကိုၾကည္ ့မိေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ရဲ ့ ကေလးေလး..။

ဆံႏြယ္ေတြကတင္ပါးအုပ္အထိ နက္ေမွာင္အိစင္းကာ ၀ဲက်ေနပံုမ်ား Rဇာနည္ သီခ်င္းေတာင္ ေအာ္ဆုိခ်င္စိတ္ေပါက္သြားတဲ့အထိပါ။ ဒီေန ့စေနေန ့ဆိုေတာ ့ သူမအားလပ္ရက္ၿဖစ္ပံုရပါတယ္ ေစ်းၿခင္းေလးဆြဲကာ ထြက္လာေတာ့သူမေစ်ုးသြားမယ္ေပါ ့။ သူမတို ့အိမ္က ကေလးမေလးတစ္ေယာက္လည္းပါ ပါတယ္။ သူမေတာ္ေတာ္ေလးကိုလွလာပါတယ္။ အိေၿႏလည္း ေတာ္ေတာ္ရပါတယ္။ ပန္းႏုေရာင္ ဘေလာက္ေလးနဲ ့လံုခ်ည္ အညိဳႏုေပၚမွာပန္းေရာင္အခက္ေလးေတြပါတဲ ့ အဆင္နဲ ့ မနက္ခင္းေနၿခည္ေနြးေနြးေအာက္မွာ ပန္းေရာင္အလင္းတန္းေလးလင္းေနသလိုပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ေငးေနတုန္း၇ွိေသးတယ္သူရက ပိုက္ဆံရွင္းၿပီးေနခဲ ့ပါၿပီ။
“ကိုၾကီးေရလစ္အုန္းမယ္ ညမွ ကၽြန္ေတာ္ လာခဲ ့အုန္းမယ္ အခုေတာ ့လစ္ၿပီ” ဆိုၿပီး အေၿပးတပိုင္းနဲ့ ေၿပးထြက္သြားရာကိုၾကည္ ့ေတာ ့ ကၽြန္ေတာ ့ အလင္းတန္းေလးဆီကိုပါ။ သူမေလးက သူရကိုေတြ့ေတာ ့အနည္းငယ္ ႏုတ္ခမ္းေလး ဆူကာ မ်က္ေစာင္းတစ္စင္းနဲ ့ ႏုတ္ဆက္ပါတယ္။ သူရမ်က္ႏွာကိုမေတြ ့ရေပမယ္ ့ ၿပံဳးရယ္ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိေနခဲ ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ့ရဲ ့ စိုးရိမ္ပူပန္စိတ္ေတြဟာ ဒီဂရီေတာ္ေတာ္ၿမင္ ့တက္ခဲ ့ပါတယ္။ သူရ နဲ ့သူမကိုယွဥ္လွ်က္ၿမင္လိုက္ရေတာ့ သူတို ့ 2 ေယာက္ရဲ ့လိုက္ဖက္မွဳကို မနာလိုၿဖစ္ေနမိပါေတာ ့တယ္။ အဲဒီညက သူရ ကၽြန္ေတာ္ဆီမလာခဲ့ပါဘူး။ အေဆာင္ၿပန္သြားတာလို ့ သူ ့အေမဆီကေန သိခဲ ့ရပါတယ္။ သူမအသြားအၿပန္မေတြ ့ရတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းအရာက ေတာ ့သူမေဖေဖက အလုပ္ကေန အၿငိမ္းစားယူၿပီး ကိုယ္ပိုင္အလုပ္လုပ္ေနေတာ့အခ်ိန္ပိုရလာပံုရပါတယ္ သူမေဖေဖကိုယ္တိုင္ ကားနဲ ့အၾကိဳအပို ့လုပ္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရပါတယ္။

အေပၚထပ္၀ရန္တာကေနကၽြန္ေတာ္ ေငးေနတုန္း  ေဘးကို ညီမေလးေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ၀ရန္တာကေန သူရတုိ ့ဘက္က သရက္ပင္က သီးေနတဲ ့သရက္သီးေတြကို ညီမေတာ္က ခူးမလို့ပါ။ သူရအေမကို ေတြ ့ေတာ ့ခြင္ ့လွမ္းေတာင္းပါတယ္။ သူရအေမက

“ခူးခူး မမိုးေရအန္တီလည္း ခုပဲ သရက္သီးကို ေတာ္ခ်င္ေနတဲ ့ေခၽြးမဆီသြားပို ့မလို ့” လို ့ၿပန္ေၿပာပါတယ္။

ညီမေလးက ရယ္ကာၿပီး မမွီတမွီလွမ္းခူးေနေတာ ့မေနသာေတာ ့ပဲ ကၽြန္ေတာ္က ကူခူးရင္း

“အန္တီေမာ္ေတာ္ခ်င္ေနတာ ဘယ္သူတုန္း” လို ့ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ ့စပ္စုမိပါတယ္။

“ဘယ္သူကမတုန္းကိုကိုရဲ ့…. သံသာေလ အခုအဲဒီေကာင္မေလးက အရမ္းေခ်ာလာတာ သူရလည္းေခ်ာလာပါတယ္ သူတို ့2ေယာက္လိုက္တယ္ မိဘေတြလည္းသေဘာတူတယ္ဆိုေတာ ့ အဆင္ေၿပမွာပါ”

ဟိုက္ကေန၇င္ထဲမွာ ပူေလာင္သြားပါေတာ ့တယ္။

“သူတို ့ကၾကိဳက္ေနၿပီလား”

“သူရကေတာ့ၾကိဳက္ေနတာေသခ်ာတယ္ သံသာကေတာ ့မသိဘူး”

ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရာင္ခ်ည္ေလး သန္းလာပါတယ္။ ညီမေလးမ်ား ရိပ္မိသြားေလမလားလို ့ အကဲခတ္ၾကည္ ့ေတာ့ သရက္သီးေတြေလာက္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ကို စိတ္၀င္စားမွဳ မ၇ွိလို ့ ေနရထိုင္ရ သက္သာသြားပါတယ္။
ၿပံဳးၿပဖို့ အေၿခေနေတာင္မေပးေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုၾကိဳးစားရမလဲ တခါမွ မိန္းမ မပိုးဖူးတဲ ့ လူပ်ိဳၾကီးဆိုေတာ ့ ဂြက က်ေနတာေပါ ့။ သူ ့ဌာနကို လိုက္သြားရရင္ ေကာင္းမလား ေတြးမိၿပန္ေသာ္လည္းသူ ့ဌာန နဲ ့ ညီမေလးဌာနနဲ ့ ကပ္ရပ္။ သူရနဲ ့အေၾကာင္းကို သိသိနဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ သူမကိုၾကိဳးစားရင္ အိမ္က လူေတြ ၾသဘာေပးၾကမွာ မလြဲ။ အိမ္ကလည္း မိန္းမယူဖို ့တိုက္တြန္းေပမယ့္ သံသာနဲ ့ဆို အသက္ရြယ္ကြာဟ ခ်က္ေၾကာင္ ့ သေဘာက်ပါ ့မလား။ သူရ နဲ ့အေၾကာင္းကလည္း အိမ္ကသိထားေတာ ့ ကန္ ့ကြက္မွာေသခ်ာတယ္။

ဘာမွ စ မၾကိဳးစားရေသးခင္အေတြးေတြက မ်ားလာရပါၿပီ။ လူငယ္နဲ ့ကၽြန္ေတာ္တို ့လို ့ လူလတ္ပိုင္းေတြရဲ ့ကြာဟ ခ်က္ကဒါပါပဲ။ ေတြေ၀တာမ်ိဳးမဟုတ္ေပမယ္ ့ စဥ္းစားဆင္ၿခင္ရမွာေတြမ်ားၿပီး ေရ ွ ့မဆက္ၿဖစ္ေတာ့တာမ်ားပါတယ္။
အရိပ္တၾကည့္ၾကည္ ့ခ်စ္လာရတဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ့ရဲ ့ အလင္းတန္းေလးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဘာမဆိုရင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို့အသင္ ့ၿဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားေတာ ့မယ္လို ့ဆံုးၿဖတ္ၿပီး သူ ့ဌာနကို လိုက္သြားဖို ့ ၾကံစည္ပါေတာ့တယ္။

အဲဒီေန ့ကညီမေလးကို လိုက္ပို ့မယ္ေၿပာေတာ ့ ၀မ္းသာအားရနဲ ့ လက္ခံပါတယ္ သူ ့သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့မိတ္ဆက္ေပးမယ္ဘာညာနဲ ့ စ ေနပါေသးတယ္။ မလိုပါဘူး ငါ ့ ၾကည္ ့ခ်င္တဲ ့သူ၇ွိတယ္လို ့ ေၿပာေတာ ့ မယံုၾကည္တဲ့ ပံုနဲ ့ တဟားဟားေအာ္ရယ္ေနပါတယ္။ ညီမေလးကို သူ ့ဌာနေရွ ့မွာခ်ၿပီ သူမတို ့ ဌာန က ကန္တင္းမွာထိုင္ေနမိတယ္။ final ေက်ာင္းသားေတြၿဖစ္ပံုရတဲ ့ အဖြဲ ့တဖြဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ့ ဟိုဘက္၀ိုင္းမွာထိုင္ၿပီးေရာက္တတ္ရာရာေၿပာေနတယ္။ ပထမေတာ ့ကၽြန္ေတာ္ သတိမထားမိပါဘူး

“ေအးရာဇာမင္းဆိုတဲ ့ေကာင္က မင္းမမ သံသာခ်ိဳ ဒီေန ့ဘာ၀တ္တယ္ ဘယ္အခ်ိန္ဘာစားတယ္ ကလြဲၿပီး မင္းသိတာဘ ာရွိလဲ” ဆိုတဲ ့အသံေၾကာင္ ့ နားစြင္ ့မိသလို လွမ္းၾကည္ ့မိပါတယ္။

ထိုင္ေနတာေလးေယာက္ ရာဇာဆိုတဲ ့ေကာင္ေလးက အနည္းငယ္ ပိန္ကာ အသားၿဖဴၿဖဴ အရပ္၇ွည္ရွည္နဲ ့ ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပါ။နားမွာ နားကြင္းေသးေသးေလး၀တ္ထားၿပီး jean pant နက္ၿပာကို အၿပာႏုေရာင္ ေအာ္တာရွပ္နဲ့တြဲ၀တ္ထားပါတယ္။ သူနဲ ့ယွဥ္လိုက္ေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ဒီဇိုင္းက ေအာက္သလိုလိုေတာင္ၿဖစ္သြားပါတယ္။ဒီလိုနားကြင္းနဲ ့ မေလာက္ေလးမေလာက္စားေကာင္ေလးကို သံသာစိတ္၀င္စားမွာ မဟုတ္ဘူး လို ့ကိုယ္ ့ဘက္ကိုယက္ေတြးၿပစ္လုိက္မိပါတယ္။

“မမလာေတာ့မယ္ထင္တယ္ကြ” ဆိုတဲ ့ရာဇာအသံေၾကာင္ ့ ကၽြန္ေတာ္ၾကိတ္ေပ်ာ္သြားပါတယ္။ ေနာက္ ငါးမိနစ္ေလာက္ေနေတာ့ သံသာနဲ ့အတူ ေနာက္တေယာက္ ၀င္လာပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က ကန္တင္းအ၀င္ လမ္းေဘးက ၀ိုင္းမွာဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကိုၿမင္ေတာ ့ အံၾသဟန္နဲ ့ၾကည္ ့ၿပီး

“အကိုၾကီးမမမိုး ကိုလိုက္ပို ့တာလား” လို ့ ႏုတ္ဆက္ပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္လည္း၀မ္းသာလြန္ၿပီး ေၾကာင္ေနမိပါတယ္ ၿပီးမွ

“ေအးဟုတ္တယ္ညီမေလး က ဒီမွာလား “ လို ့ၿပန္ေမးေတာ ့

“ဟုတ္တယ္အကိုၾကီး သံသာက ဒီမွာ master တက္ရင္း part time ၀င္လုပ္ေနတာ”

“မုန္ ့လာစားတာလားဒီမွာပဲထိုင္လိုက္ေလ” လို ့ကၽြန္ေတာ္ ဖိတ္ေခၚေတာ ့သူမတို ့ ၀င္ထိုင္ပါတယ္

 ကၽြန္ေတာ္ညီမကို သိေနတ ဲ ့သူ ့သူငယ္ခ်င္းကို

“ဒါ မမမိုးအကိုေလ” လို ့မိတ္ဆက္ေပးပါတယ္။

စကားေၿပာရင္းနဲ့ နဲ ့လက္ကနာရီကို သူမငံု ့ၾကည္ ့ေတာ ့ အတန္းခ်ိန္နီးေနတာကို ကၽြန္ေတာ္သေဘာေပါက္သြားပါတယ္သိခ်င္တာကို ေမးလိုက္ပါေတာ ့တယ္

“သံသာ ဘယ္အခ်ိန္ၿပန္တတ္လဲဘယ္သူလာၾကိဳလဲ”

သံသာမေၿဖခင္ပဲသူ ့သူငယ္ခ်င္းက

“ဒီေန ့ေသာၾကာ္ေန့ဆိုေတာ ့ သံသာကို တံဆိပ္တုန္းၾကီး လာၾကိဳလိမ္ ့မယ္ အကို အတန္းက သံုးခြဲေလာက္ေတာ ့ၿပီးတယ္”

သံသာကရွက္ၿပံဳးေလးၿပံဳးၿပီးသူ ့သူငယ္ခ်ငး္ကို “နင္ေနာ္” လုိ ့ လွမ္းေၿပာပါတယ္
ဘယ္သူလာၾကိဳမလဲဆိုတာသေဘာေပါက္မိေသာ္လည္း မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး

“ဟာ အခုမွသတိရတယ္ ဖုန္းေလးခဏဌားပါလား သံသာ ဖုန္းက်န္ခဲ ့လို ့ “ ဆိုေတာ ့ မသၤကာဟန္ လံုး၀မရွိပဲဖုန္းထုတ္ေပးပါတယ္။

ဖိုးေက်ာ္ဆီဆက္ၿပီး ၇ွိလား လာမလို ့ဘာညာေဖာေ၇ွာၿပီး ဖုန္းၿပန္ေပးလိုက္ပါတယ္။
သံသာတို ့လည္းအတန္းနီးလို ့သြားေတာ ့မယ္  လို ့ႏုတ္ဆက္ၿပီးသူမလည္း အေဆာင္ထဲ၀င္ ကၽြန္ေတာ္လည္းကားေပၚတက္ကာ ၿပန္လာခဲ ့ပါေတာ ့တယ္။ ရာဇာတို ့ အုပ္စုကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ကို အကဲခတ္တဲ ့မ်က္လံုးေတြနဲ ့ၾကည္ ့ၿပီးက်န္ရစ္ခဲ ့ပါတယ္။
အိမ္ေရာက္ေတာ့ဖိုးေက်ာ္ကိုဖုန္းဆက္ကာ ခုဏကေခၚထားတဲ ့ဖုန္းနံပါတ္ကိုေမးေတာ ့

“မင္းဖုန္းမဟုတ္ဘူးလား”တဲ ့

ၿပန္ၾကည့္ၿပီးၿပန္ရြတ္ၿပခိုင္းေတာ ့ၿပန္ၾကည္ ့ေပးၿပန္ရြတ္ၿပေပမယ္ ့ ဘယ္သူဖုန္းလဲ အတင္းေမးေနေတာ့
ငါ ့ေကာင္မေလးဖုန္းကြာလို ့ ခပ္ရြတ္ရြတ္ေၿပာလိုက္မိပါတယ္။ ဒီေကာင္ငတုနး္ကလညး္ congu: ေတြဘာေတြေတာင္လုပ္သြားေသးတယ္ေကာင္မေလးအစစ္ဆို ဖုန္းနံပါတ္သိရမွာကို ငတုန္းက မေတြးမိဘူး ကိုယ္ ့ဖာသာေၿပာၿပီး ၿပန္ၾကည္ႏူးမိေနပါတယ္ညက်ရင္ သံသာဆီဖုန္းေခၚဖို ့စကားလံုးေတြကို ဆီေနမိပါတယ္။
၀ရန္တာမွာထြက္ရပ္ၿပီး သံသာၿပန္လာႏိုင္တဲ ့အခ်ိန္ကို ေမွ်ာ္ေနမိပါတယ္ ။ သူရတုိ ့အိမ္ေရွ ့မွာကားတစ္စင္းရပ္သြားတာ ဘာရယ္မဟုတ္ၾကည္ ့ေနမိေတာ ့ ကားေပၚကဆင္းလာသူေတြက ကၽြန္ေတာ္ ့ရဲ့အလင္းတန္းေလးနဲ ့ သူရတို ့ 2 ေယာက္။ သူရက အိမ္ထဲ၀င္ဖို ့အတင္းေခၚေနပံုရပါတယ္ သူမကမ၀င္ခ်င္ေတာ ့တဲ ့အေၾကာင္းေၿပာေနပံုရတယ္။

“ေမေမေရ သံသာမက ၿပီးမွၿပန္လာမယ္လုပ္ေနတယ္ ေမေမလာေခၚအုန္း” လို ့သူ ့အေမကို စစ္ကူေအာ္ေခၚလိုက္ပါတယ္။

သူရအေမ အန္တီေမာ္ကထြက္လာၿပီး ေခၚပါတယ္
သံသာက အက်ိဳးေၾကာငး္ေၿပာၿပေနပါတယ္ဘာေတြေၿပာလဲမသိေပမယ္ ့ အန္တီေမာ္ကၿပံဳးၿပီး

“ေအးေအး ဒါဆိုခဏေနမွ သူရကို လာေခၚခိုင္းလိုက္မယ္ ေနာ္ သမီး” လို ့ အန္တီေမာ္ေၿပာၿပီး အထဲ၀င္သြားပါတယ္။

သံသာလည္းၿခင္းေလးဆြဲကာ သူမ အိမ္ဘက္ၿပန္သြားေတာ ့တယ္။ ဒီၿမင္ကြငး္ကိုၿမင္လိုက္ရတဲ ့ခဏမွာ တေနကုန္ စိတ္ကူးယဥ္ထားတဲ ့ကၽြန္ေတာ္ အားၿပတ္သြားပါေတာ ့တယ္။

ရုတ္တရက္သူရက ေမာ ့အၾကည္ ့ကၽြန္ေတာ္ ့ကို ၿမင္သြားပါတယ္။ ကိုၾကီးဘာေတြလုပ္ေနလဲ လို ့လွမ္းေမးေနတဲသူရကိုၾကည္ ့ၿပီး လက္သီးနဲ ့ေတာင္ေၿပးထိုးခ်င္စိတ္ေပါက္ေအာင္မနာလိုၿဖစ္ေနမိပါတယ္။ ပါးစပ္ကေတာ့ဘာေၿဖလုိက္မိတယ္မသိဘူး ။
ေနာက္တပတ္ကစၿပီးကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ခြင္ထဲၿပန္ေရာက္ၿပီး အလုပ္ထဲစိတ္ႏွစ္ထားပါတယ္ ။

သံသာဖုန္းနံပါတ္ေလးကိုႏွိပ္လိုက္ၿပန္ခ်လိုက္နဲ ့ေန ့တိုင္းအၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာလုပ္ေနမိပါတယ္။ ဒီလိုနဲ ့ တစ္ရက္မွာေတာ့ ဖိတ္စာေလးတစ္ေစာင္ ဧည္ ့ခန္းကစားပြဲမွာ ေတြ ့လိုက္ရပါတယ္။ ဘယ္သူမ်ားလဲလို ့အမွတ္မထင္ေကာက္ယူဖတ္ၾကည္ ့ေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္ ့ခ်စ္တဲ ့ သူမရဲ ့ေစ့စပ္ပြဲဖိတ္စာတဲ ့။ အသည္းကြဲတယ္ဆိုတာဘာမွန္းေတာ ့မသိေပမယ္ ့ ဘာမွလုပ္ခ်င္စိတ္မ၇ွိေတာ ့ေအာင္ အင္အားမဲ ့သလိုခံစားခ်က္ဟာအသည္းကြဲတယ္ဆိုရင္ေတာ ့ ကၽြန္ေတာ္အသည္းကြဲပါေတာ ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ့အခ်စ္ကို ဖြင ့္ဟခြင့္ေတာင္ မရခဲ ့ပဲ အသည္းကြဲ၇တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အသည္းကြဲေနတာ သံုးလရွိပါၿပီ သူမတို ့ေစ ့စပ္ၿပီးတာလည္းသံုးလရွိပါၿပီ။ေနာက္ထပ္ဖိတ္စာတစ္ေစာင္လည္း ကၽြန္ေတာ္မလိုခ်င္ပါပဲနဲ ့ အိမ္မွာေရာက္ႏွင္ ့ေနခဲ ့ပါၿပီ။သူမေလး …. တိမ္ၿပာၿပာေန ့တေန ့ေတာ ့မဟုတ္ေပမယ္ ့ တနဂၤေႏြေန ့မွာ မဂၤလာေဆာင္ပါေတာ ့မယ္။ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္ အဲဒီေန ့ မွာ ေကာင္းကင္ၾကီးက ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္စားငိုေပးပါလိမ္ ့မယ္…။
                      ေရႊစာ
မူရင္းလင့္ပုိင္ရွင္https://www.facebook.com/shwesar

No comments:

Post a Comment